Sunday, March 16, 2008

Snart är karriären över...

Bloggandet har haft en stadig nedgång på sista tiden...och i och med petras hemkomst på torsdag fruktar jag för dess undergång...

Bloggen var ju faktiskt en julklapp till dig petra, och liksom i sången så varar ju julen ända fram till påsk ;D

Har nog svalt en fluga, det har lixom pirrat i magen den sista tiden nåt så fruktansvärt...

För övrigt så sitter jag just nu och komponerar ihop min och petras nya "kvälls-musik-skiva", har fått ihop något skapligt åtminstone ;D

Nu ska jag laga mat åt familjen, pasta och köttfärssås blir en alldeles lagom avslutning på den här veckan ;D

Tja på er...

2 comments:

Anonymous said...

MEN JAG DÅ?! jag trodde det var en julklapp till mig också.. Men, du kanske inte tycker om mig va?! Bloggförslag : Hur mycket du beundrar Sandy, Dina framtidsplaner, bildblogg med rummet, hur du köpte en bastu mitt i allt, hur glad du är att petra är hemma, hur ledsen du är att Sandy sticker iväg en sväng o lämnar er ifred, galenskaper som du lacka o lukas hittar på, skolan, jobb.. U name it! fofan.. För min skull, så jag har ngåot o läsa in thai..

Anonymous said...

;P