Sunday, December 23, 2007

Då har resan börjat...

Jag har tjatat en hel del på petra om vilket äventyr hon nu ska på, hur hon ska få uppleva nya saker och träffa intressanta människor (inga surfare). Det håller jag fast vid ;D...

Nog om det, jag är redan inne på mitt andra kryss, tiden verkligt flyger fram, fast det har nog mest med stressen inför julen och så att göra. Imorgon är det julafton (läs idag). Då väntar jobb fram till fyra och sedan ska det ätas julmiddag med familjen, vilket inkluderar Mor, Far, Axel, Simon, Ebba, Lage, Sune och Alice. Efter det drar jag mig nog undan för att köpa tidningen, missa tomten och sedan få mina paket :D

Annandagen ser ut att tillbringas liten del av tillsammans med Svärföräldrarna :D... Är bjuden på middag vid tre och sedan blir det utgång med grabbarna, förhoppningsvis är bengan en av dem :D

Till dig Petra
Jag vet att du kommer ha det extremt roligt i australien, och skulle du nånsin börja fundera på att åka hem till mig och det kalla sverige kan du ju tänka på att jag skrämmer barn och är ganska elak mot både hundar och katter.
Och så ser du till att använda ordentligt med solskydd, och akta dig för främlingar :D

Till Susanna
Ta hand om henne och se till att hon hoppar bungy jump, någon i vårat förhållande måste ju visa att dom har lite stake :D...

Puss caio
Forever and ever

No comments: