Monday, December 24, 2007

Vadå dopparedan?!?!

Petra i synnerhet vet att jag är en notorisk doppar, speciellt av mackor i söta kvälls och morgondrycker såsom te och choklad. Varje dag när jag dricker te och äter smörgås så doppar jag hejvilt.

Men idag, dopparnas dag, så har jag inte ens gjort ett försök till doppande. Men det är väl för att jag är en proffsdoppare och anser att en särskild dag är till för amatörer.

Nåväl, hade iaf besök av tomten och därefter följde julklappsutdelning som sig bör.
Min hår och skäggtrimmer som stod högst upp på listan visste han ju förstås, men inte kunde jag ju ana att det skulle bli Magnus samuelssons signerade apparat som skulle dyka upp under granen ;D

Ska upp tidigt imorgon och jobba, så därför önskar jag alla en god natt, en god jul och ett riktigt gott nytt år...

A <3 P....

1 comment:

Petra said...

Hej min baby! Laste ditt inlagg igar nar vi mellanlandade i Singapore, dock var datorn for seg for att skicka ivag min kommentar. Jag mailar dig pa chokobo nu, puss!