Thursday, December 27, 2007

Gårdagen var hård...

Kvällen började med att vi spelade bowling i nya gallerian, förflöt väldigt lugnt fast det fanns ju en downside på det hela, nämligen att ölen var totalt slut. Så det slutade med att vi la ut lite mer än tusen spänn på aquatini åt fyra stycken ;D

Sedan avnjöts bastu bad hemma hos nordqvists. Halv tolv anlände taxin från limousine service och förde hos till hotell valhall, där vi lät smet förbi kön med våra förköp.

Direkt när jag kom in genom dörren så såg jag att jag hade fått ett sms, tro mig, det var en glad överraskning. Bengan skrev att han för tillfället befann sig i baren på övre plan. Glad i hågen begav jag mig dit och äntligen kunde jag få smaka på den gyllene drycken tillsammans med mina trogna krigare.

Början bra, slutet, jadu det var dråpligt iaf.
Efter ett antal timmar på valhall, och tiotalet öl till så var det dags att bege sig till frasses, eller snarare ragla sig dit. Efter det, bara svart.

På morgonen ringer mobilen, jag vaknar upp och finner att jag inte riktigt vet vart jag är.
Snart inser jag dock att jag befinner mig i lackas säng, dock inte på stenbäcken utan i risön. Lacka var dock inte där, inte heller någon annan, jag var ensam. I mina efterforskningar så har jag fått veta att lackas pappa hade hittat mig där på morgonen, men inte vågat kolla vem det var. Han bidrog dock med ett täcke så att jag inte skulle frysa :D

Har fortfarande inte fått veta hur jag tog mig dit eller så. Men det kommer nog i sinom tid :D

Nu ska jag sova, fast först ska jag tänka på dig petra ett litet tag. Då somnar jag in som ett litet barn.

PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss
PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss
PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss
PussPussPussPuss
PussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPussPuss

1 comment:

Petra said...

Anton, nu tycker jag att vi tar och lugnar ner oss lite! Eller gar du ocksa ut hart och okar? Sussi halsar ett litete skadeglatt "haha" ! Vi hors snart igen! puss!