Saturday, December 29, 2007

Myskväll med bara grabbarna...

Egentligen har jag ju inte så mycket till val, finns ju bara grabbarna att mysa med för en tid framöver, rätt så lång tid framöver.

Fast under gårdagen var det myskväll med Grabben med stort g, nämligen Lage
















Kvällen avnjöts lugnt med en del lek och även vällingsdrickande. Mot slutet klämde vi en asterix bara för att kunna somna in lättare, lage i sängen, jag på golvet bredvid :D
Vaknade i tid till att smyga ut ur rummet och koka te till dom sent anlända gästerna. Fick lite flashbacks till många fina mornar när jag klivit upp och lagat frukost-på-sängen åt min alldeles speciall lady :D

Iövrigt önskar Lage sig även en Snakeskin jacket så han kan bli lika cool som farbror sin.

Nu sitter Erik och Lacka med mig och avnjuter var sin öl tillsammans med mig :D

Ska gå i säng nu, ska ju faktiskt jobba fyra timmar imorgon :D

Jag hoppas jag hör av dig under morgondagen ( Ditt idag) baby, tänkte även att jag ska ringa så jag får höra din röst :D
Puss puss

2 comments:

Petra said...

Men vilken stor karl lage har blivit! Jag lovar att han redan har en hel flock tjejer springandes efter sig, och han har anda inte ens borjat pa dagis!! :)

Jag saknar dig baby, vi har ju pratat litegrann, ringer kanske lite mer imarrn tror jag! Glom inte att jag alskar dig! Puss!

Anonymous said...

Oj, det här såg bättre ut! :) Det jag skrev i förra inlägget var att jag tror att jag inte var min riktiga Sandy ( den trevliga och charmiga ) när Bengan försökte prata med mig. Men grejen är att jag inte vet om det var Bengan eftersom att jag var prettyaskalas när jag träffade honom första gången i somras. Så, du kan ju hälsa honom att ifall jag var otrevlig så var det inte meningen ;) Om dt var han alltså...