Tuesday, January 8, 2008

Bästa Fjällan :D

jag har helt klart bästa fjällan någonsin, ingen är som hon :)
Men det finns ju då en lite detalj som sätter käppar i hjulet, nämligen ett liten ö på andra sidan jorden som benämns australien.

Nåja, det är ju trots allt bara en ö så det kommer ju bara ta tio veckor till för henne att utforska klart, och då ska jag minsann se till att vi far på nästa äventyr tillsammans, sussie får stanna hemma den gången :)...

Även fast jag saknar henne otroligt mycket så hoppas jag att hon trivs där och att varje dag är fylld av nya äventyr :)...

Förövrigt har hon meddelat mig om att mina snakeskinboots inte går att införskaffa och det blir att gå barfota i sommar :D Därför behöver jag lite förslag på nya saker att önska mig , fast jag vet redan vad jag verkligen vill ha, och det har jag redan, oavsett avstånd :)

Nu ska jag börja avrunda för denna dag och söka mig mot sängen. På återseende. Puss puss

Love U Baby

No comments: