Friday, January 11, 2008

Gymmet är återinvigt...

Efter några gånger av besviken frustration över att gymmet i morjärv aldrig var öppet så tog jag saken i egna händer och begjorde att få vara ansvarig för gymmet, sagt och gjort, på måndag får jag nyckel till folkets hus och vilka tider jag ska öppna och låsa.

Var därför och körde ett pass ikväll och ska imorgon och köra resterande muskelgrupper så att man får verkligen ut lite muskler på kuppen :D

Nåja, här kommer en liten hälsning från allas vår favorit-tant och mig till allas vår favorit-flicka, petra.

Måste säga att hon verkligen skämmer bort mig medans du är bort baby, och tur är väl det :D Igår gick vi igenom kartboken tillsammans över hur er framfart hade varit hittills, hon tycker oxå ni ska massa er från framtida äckel :D...

Även Allas favorit lukas skickade en hälsning om att han styrt upp saker och ting till det rätta...Vad han nu menade med det är okänt ;)











Nu väntar sängen för mig iaf, ska ju orka fortsätta blogga i framtiden oxå :D Puss och godnatt älskling, och alla ni andra förstås.

Over and Out

1 comment:

Petra said...

Ah vad gulliga ni ar! Halsa tillbaka, och en extra stor kram till varan favorittant! Pusspuss!