Wednesday, January 16, 2008

Jobbigt jobb!

Sitter för närvarande på arbetet, och som ni förstår så var jag lite sarkastisk när jag skrev rubriken, för det stämmer ju knappast eftersom jag har tid att författa några små rader i min blogg.

Känner att jag varit lite dålig på just bloggfronten den senaste veckan, sorry petra, men alla har väl rätt till att fösöka bättre sig (speciellt jag), eller?

Så punkter att förbättra och göra under dagen.
  • Blogga en till gång om hur dagen blev tillslut
  • Maila till Australien
  • Uppdatera resedagboken (Maestarn) med dagbok och bilder från dundret
  • Ringa CSN och förhöra dom om mina studiebidrag
  • Göra rätt för mina studiebidrag genom att studera

Har också varit på BilTek och skällt på dom lite eftersom jag inte är nöjd med det arbete dom utför på pärlan, så dom tog in den igen med vetskapen att jag inte tänker betala en krona till för att dom ska kunna flumma runt med det en vecka till. Jag har fått nog *slår näven i bordet*

Nåväl, det får räcka för stunden. Puss hej

No comments: