Sunday, January 20, 2008

Lugnet har lagt sig

Efter några inte fullt så lugna dagar känner jag att det har äntligen vänt. Så då kan man ju andas ut och blogga lite.

Sprutgrädde kan vara mycket lustigt.

Lukas och Lacka har iaf spenderat mesta delen av helgen här hos mig, mysigt värre även fast jag jobbade ganska mycket. Dock mest chill så inte mycket att berätta.

Ska lägga upp lite bilder och annat på resedagboken så snart jag får lust, vilket jag hoppas blir snart så petra får lite att titta på från andra sidan klotet.

Och Petra, jag klurar uti dig varje dag, flera ggr om dagen. Nu är det bara 59 kryss kvar, knappt nånting alltså. Jag älskar dig

Nu ska vi föra över lite bilder, nånting ska man ju pyssla med. :D

2 comments:

Petra said...

Skitfina bilder, man blir alldelens varm i magen av att se dom! ja, om vi har klarat det sahar lange klarar vi 59 kryss till, utan problem! :)

alskar dig, pusspuss!

Anonymous said...

Jag önskar att jag också hade en kalender med kryss...