Sunday, January 6, 2008

Läs rubriken nedanför :D

Ja, har nu lagat mat för hela morgondagen. Man måste verkligen offra sig när man ska skapa rutiner ;D...ska iaf jobba imorgon så då måste jag ju kliva upp tidigt för ovanlighetens skull ;D...

Imorgon är en ganska stor dag, då kryssar jag sista rutan på första raden :D...

Petra, det är inte så länge kvar nu, vad önskar du dig?

Min flicka blir en stor flicka, fast man måste väl vara 21 i australien för att köpa stärkande, eller? :/

Nu lockar iaf sängen, men jag ska fota lite mera imorgon så att det kommer upp lite nytt på resedagboken inom kort :D

Puss baby, ha en bra dag...

1 comment:

Petra said...

Faktiskt maste man bara vara 18 for att kopa sprit har, sa det problemet ar redan lost! :) ja, 20-arsdagen narmar sig och an sa laneg kanns det bra, ingen kris an! :) Daremot maste jag ju fraga vad DU onskar dig, for det ser tyvarr inte ut att bli nagra snakeskinboots, vakren till dig eller lage! :( Pusspuss!